loading...
پارس بیست
آخرین ارسال های انجمن
hidden بازدید : 833 نظرات (0)
عکس هایی از مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی/ یکشنبه ۱۸ فرودین ۹۲
گالري تصاوير مراسم در ادامه ي مطلب
  • عکس هایی از حضور مردم و هنرمندان در مراسم تشییع جنازه زنده یاد عسل بدیعی
  •  
  • مراسم تشییع پیکر عسل بدیعی با حضور گسترده مردم و جمع کثیری از هنرمندان برگزار شد.
  • در این مراسم؛ فریبرز عرب نیا همسر سابق زنده یاد بدیعی؛ جانیار پسر بدیعی؛ غزل بدیعی خواهر بدیعی و رضا داوود نژاد همسر خواهر وی به سخنرانی پرداختند.
  •  
  • یادداشت عسل بدیعی در نوروز ۹۲ / امسال سال من است!
  • غزل بدیعی در ادامه این مراسم یادداشت عسل را قرائت کرد که در بخش‌هایی از آن را آمده است: سال ۹۲ شد و این گذر عمر چیزی است قسمت همه ما . حالا۳۶ سالم است و حتی دهه سی عمرم هم به سرعت گذشت با سرعت‌تر از دهه ۲۰٫
  • وی ادامه داد: خوشبختانه هنوز توانمند و زنده و زیبا هستم. پسری سراسر از مهر دارم و خانواده‌ای مانند گوهر و دوستان خوبی که در کنارم هستند. دستانم دیگر ضعیف نیست و در این سال، پروژه‌های زیادی برایم به ثمر خواهد رسید و می‌دانم امسال سال من است.
  • در ادامه جان‌یار فرزند عسل بدیعی با کمک پدرش فریبرز عرب‌نیا پشت تریبون قرار گرفت و در حالی که به شدت اشک می‌ریخت، گفت: از مادرم تشکر می‌کنم به خاطر همه کارهایی که برای من کرد، اگر او نبود من هم اینجا نبودم. او همه کار برای من کرد و حالا او را از همیشه بیشتر دوست دارم و دلم برایش تنگ می‌شود.
  • وی ادامه داد: او الان بسیار خوشبخت‌تر است و اگر برگردد اینجا برایش مانند زندان است. او همه کار برای من کرد و جلوی شما از او تشکر می‌کنم و قول می‌دهم کاری کنم که تا از من راضی باشد.

براي بزرگنمايي تصاوير روي آنها كليد سمت راست كرده و view image را بزنيد

     



   

      

     

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترين قطعه از آلبوم " همين " با صداي رضا صادقي كدام است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1402
  • کل نظرات : 191
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1858
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 814
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 11,383
  • بازدید سال : 86,529
  • بازدید کلی : 1,596,162
  • کدهای اختصاصی
    خواندني هاي روز
    براي كاملتر شدن سايت تصميم گرفتيم كه از اين پس منويي با موضوع خواندني هاي روز راه اندازي كنيم تا كاربران بيشترين استفاده را از سايت پارس بيست كنند .
    در حال حاضر در حال طراحي اين قسمت ميباشيم